Verkoopproces STADSDOCK

Zo speciaal en bevoorrecht wonen? Met dat vooruitzicht kun je maar moeilijk wachten.

Bepaal eerst waar je voorkeur naar uitgaat: smaakvolle woning van de hand van de architect, of kavel met ruimte voor je persoonlijke plan. Vraag gerust advies bij die lastige keuze bij onze makelaars. 

  • Stap 1. Vanaf nu - Aanmelden voor StadsDock

    Heb je interesse in StadsDock? Meld je dan nu aan middels het aanmeldformulier. Dit betekent dat je belangstelling hebt voor StadsDock. We houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen en verkoop.
    Na je aanmelding ontvang je van ons een bevestigingsmail en kun je in inloggen op je persoonlijke pagina. 

  • Stap 2. woensdag 6 januari 2020 - Start verkoop

    Woensdag 6 januari 2021 zijn we gestart met de online verkoop van de bouwnummers 13 & 14.

    Vanaf dat moment kun je je daadwerkelijk inschrijven voor deze twee woningen. Inschrijven is mogelijk door middel van een digitaal inschrijfformulier. Dit inschrijfformulier wordt aan je account toegevoegd op het moment dat wordt gestart met de verkoop en kan alleen digitaal worden ingevuld en ondertekend. Voor het invullen vragen wij een aantal gegevens, zoals je contactgegevens en die van je eventuele partner, financiële gegevens zoals inkomen, de geschatte waarde van een eventuele eigen woning, spaargeld, eigen vermogen en de financiële verplichtingen komen aan bod. Vanaf dit moment kun je je daadwerkelijk voor een bouwnummer inschrijven.  

    Wat doen we met je gegevens?
    Je financiële gegevens gebruiken we uitsluitend voor een eerste selectie. Om teleurstelling te voorkomen en het toewijzingsproces zo goed mogelijk te laten verlopen, kijken we naar je inkomen. De hoogte van het inkomen is niet bepalend voor toewijzing. We willen alleen voorkomen dat mensen een woning toegewezen krijgen die ze niet kunnen financieren. Uiteraard houden we hierbij rekening met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Indien gewenst kunnen je gegevens direct verwijderd worden na inschrijving. Je hoeft hiervoor alleen maar een mail te sturen naar info@mooieplek.nl 

     

     

  • Stap 3. maandag 11 januari 2021 - Einde inschrijfperiode

    Inschrijfperiode en aanpassingen
    De inschrijfperiode is tot 11 januari 2021 - 12.00 uur. In deze periode kun je je inschrijving nog wijzigen. Vergeet dan niet het aangepaste formulier wederom digitaal te ondertekenen en opnieuw te verzenden. Je krijgt per e-mail een bevestiging van de aanpassing. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan ben je niet ingeschreven.

    Kortom: een inschrijving wordt pas doorgevoerd wanneer het formulier volledig is ingevuld, de digitale handtekening is gezet en op inschrijven is geklikt en je een bevestiging hebt ontvangen.

  • Stap 4. dinsdag 12 januari 2021 - Toewijzing van opties

    Op dinsdag 12 januari 2021 worden de woningen toegewezen door de projectontwikkelaar. Let op: het betreft een toewijzing en dus geen loting. Is één van de twee woningen aan je toegewezen, dan word je gebeld door de makelaar en uitgenodigd voor een gesprek. Vanaf dit moment heb je een optie op een woning. Een optie voor een woning is 2 weken geldig. Is je favoriete woning niet aan je toegewezen, dan krijg je daar later in de week een e-mail of word je gebeld en kom je op de reservelijst te staan. Mocht de potentiële koper afvallen, dan kun je alsnog een optie krijgen op een woning.